måndag 21 november 2011

En Vedic Art kurshelg

Frågan jag alltid ställer mig efter en kurshelg är; hur kan man bli trött, trött, TRÖTT av att bara sitta still och lyssna i två dagar? Jag blir lika förvånad varje gång. Jag blir också förvånad över hur det påverkar mig på så många andra sätt än bara tröttheten. Och det är väl just så det är. Det är så mycket mer som händer. Vi sitter inte bara och lyssnar. Vi påverkas. Vi utvecklas. Och vi förändras.
Man hinner med mycket annat än Vedic Art, när man träffar härliga kvinnor en hel helg. Tack Karin, Camilla, Gullan och Kristin för att ni gjorde min helg!


Koncentrationen var på topp. Emellanåt.


Janeshs bok "Ayurveda för ditt sinne" fick vara med på ett hörn.


Camilla hade bakat god kaka.


Här är receptet.


Vi är inte bara kreativa. Vi är tekniska också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar