lördag 31 mars 2012

Kerala, Indien - Dagen efter

Det är en ny dag. Dagen efter min Purgation. Natten var lugn. Tidigt på morgonen gjorde jag mig av med de gifter som har frigjorts i kroppen (jag går inte in på detaljer här). Klockan 6:00 gick jag ner till stranden och tittade på soluppgången. Resten av morgonen tillbringade jag med Janesh Vaidyas "Ayurveda för ditt sinne" och med att dricka varmt vatten. Mycket varmt vatten. Det är en del av utrensningen.
Frukosten idag bestod av rissoppa med salt. Också en del av behandlingen. Lunchen och middagen kommer att bestå av ungefär samma sak, förutom de ångkokta grönsakerna som jag får lägga till vid middagen. Det känns som om jag kommer känna en del hunger idag. Men jag mår fantastiskt bra! Det slog mig imorse att jag har inte känt mig trött sen efter första dagen här, då vi bara sov ett par timmar. Jag känner mig pigg och tillfreds. Det blir en lugn dag för mig idag. Ingen Yoga och ingen Vedic Art. Just relaxing. Have a nice day!




Mmmm....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar