fredag 9 mars 2012

Packa material

Vad packar man när man ska åka till Indien och måla? Jag vill ha med mig hela ateljén. Alla färger, dukar, penslar och allt annat också. Man kan ju inte redan nu veta vad man vill använda sig av där nere.
Nu är det ju inte riktigt möjligt att packa ner allt, så jag har valt ut små saker. Och jag har mätt min resväska och klippt målarduk på rulle i 70 cm breda dukar, för det är vad som får plats.
Less is more, sägs det ju. Bra övning på det.



Dessa små tuber med akrylfärg får åka med mig till Indien.

2 kommentarer:

  1. Vad spännande att du ska åka! Vilken grej! Är en dröm för mig att åka till Indien med. Var på min första Vedic Artkurs idag och ska tillbaka imorgon. Känner mig helt utmattad och euforisk nu. :-) Kommer du att uppdatera bloggen eller skriva någon resedagbok när du åker? Hoppas allt är bra med dig! Kram /Katarina Erkkonen

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vill gärna höra mer om din kurs!
    Vi är framme nu. Jag ska försöka uppdatera bloggen när jag är här.
    Kram!

    SvaraRadera